Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Objective target
Privacy Statement
Data preservation
Contact
Editorial policies
Open Access
Copyright and CC License
Revisión por pares
Ethics declaration
Complaints and dispute resolution
Conflicts of interest
Selfarchiving and content preservation
Indexing
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2022): Yachay Revista científico cultural 2022
Vol. 11 No. 1 (2022): Yachay Revista científico cultural 2022
DOI:
https://doi.org/10.36881/yachay.v11i1
Published:
2022-12-28
Scientific Articles
Análisis del diseño curricular como factor de deserción académica utilizando Minería de Datos
VANESSA MARIBEL CHOQUE, Victor Darío Sosa Jauregui
551-555
PDF (Español) (Español (España))
Monitoreo de ruido ambiental por tráfico vehicular en la UAC e interpretación de resultados en comparación al D.S 085-2003-PCM
Verónica Isela Vera Marmanillo
556-561
PDF (Español) (Español (España))
Estilos de Aprendizaje de Estudiantes de Primer Ciclo de la Universidad Andina del Cusco, 2018
Amadeo Cuba Esquivel, Di Yanira Bravo Gonzales, Guido Américo Torres Castillo
562-568
PDF (Español) (Español (España))
Alimento fortificado (leche caprina, cacao, miel de abeja) y desnutrición infantil, en la comunidad de Pampa Phalla- Sicuani-Canchis 2021
Abrahám Roseno Aragón Paredes
569-573
PDF (Español) (Español (España))
HYBRID EDUCATION: CHALLENGES OF UNIVERSITY EDUCATIONAL MODELS
Monica Marca Aima, Mitsy Elena Gudiel Cárdenas, Stefany Ingrid Huerta Velasquez, Luz Aurora Soto Mercado
574-583
PDF (Español) (Español (España))
Review Articles
Justo Apu Sahuaraura
Justo Apu Sahuaraura Notes on Memory and Subalternity
Gonzalo Valderrama Escalante
584-590
PDF (Español) (Español (España))
The Catholic Church and the Independence of Peru, in the light of some historical sources from the Archbishop of Lima
Carlos Piccone Camere
591-598
PDF (Español) (Español (España))
Academic culture: the ability to read and write as an influence on the teaching practice of university teachers
Carlos Maximo Tamayo Vargas, Verónika Stephanie Florez Rondán
599-603
PDF (Español) (Español (España))
APPLICABILITY OF THE MOTHER TONGUE IN EDUCATIONAL AND PEDAGOGICAL WORK IN THE APURIMAC REGION
Josselyn Diana Victoria Villavicencio Camacho, Aida Valer Contreras, Iveth Verano Terrazas, Karina Carrión Altamirano, Carmen Rosa Arando Torres, Fryda Herhuay Ramírez, Ursula Isabel Romani Miranda
604-607
PDF (Español) (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
UAC
Current Issue
Indexacion